en helt vanlig måndag

hejhej mina babes!
 
uuusch, måndag..sjukt jobbigt att gå upp till skolan imorse för att jag va så hilma trött & fortfarande är. hade långdag och har halkat efter i matte nå enormt sen jag bytte skola innan jag bytte tillbaka till skolan jag går på nu. matte nationella var allt liknande katastrof och måste kämpa för att ens få godkänt nu..massa plugg oså, en av andledningarna till att jag inte har bloggat så mycket!
 
har bara vart hemma efter skolan, riktigt skönt att bara chilla oså. inte gjort någonting faktiskt! har planer för typ, vänner, plugg & noffe ska hinnas med..pffft kmr va astrött efter denhär veckan asså. 
 
några bilder från i förrgår..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0