Brist på ideer om vad ni ska skriva i era inlägg?

Här kommer några förslag/tips på inlägg och hur man ska tänka (bara enligt mej, jag är inget proffs)
 
- Jag brukar ha lättast att skriva långa inlägg på kvällen lite mer mot natten, då jag känner att jag hinner skriva ut allt det som jag vill.
 
- Ha gärna frågestunder, dagens-blogg, tävlingar osv. för då blir det lite mera liv i din blogg och läsarna tycker att det är kul!
 
- Lägg ut bilder som du inte har visat tidigare på bloggen, det är ju alltid kul att se nya bilder.
 
- Läs andras bloggar för lite inspo, då menar jag inte att ni ska gå in och kopiera ett inlägg utan kanske får lite ideer på vad man själv kan göra för inlägg.
 
Då så har jag delat med mej av några tips & ideer som hjälper mej iaf! Puss
 
 
Min fina kille, älskade Henden Banoffee ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0