DAGEN I STOCKHOLM

hejj alla fina!
 
sa ju att uppdateringen skulle bli sjukt bra, och det blev den inte..men min mobil dog nästan direkt efter att vi hade kommit fram och då kunde jag ju inte blogga..men nuså.
 
köpte ett par grejjer som jag verkligen vart nöjd med, men just nu så orkar jag inte ta fram systemkameran och fota alltihop så det får bli imorgon efter att ha varit hos noffe! kom hem med liite pengar över, dock ska det gå till mjukisar inne på cubus, dom hade överdelen som jag köpte där i rätt storlek men inte själva mjukisbyxorna vilken var riktigt synd eftersom att jag hade hoppats på att kunna köpa hela dressen idag..men då får det bli på onsdag eller torsdag. 
 
hoppas att ni har haft en grym dag som jag å kate så hörs vi imorgon, puss! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0