2013 inlägg

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Aa jag red en hingst, Noffe som är min ponny nu.

Hur har ditt 2013 varit?

Både bra & dåligt. känns som att jag har vart riktigt glad & ledsen & glad o ledsen osv...nä diss till de

Blev du kär i år?

Verkligen, fallit såå asså

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Tror att det blir den 19 augusti när jag träffade Noffe 

Vad är din största framgång 2013?

Jag bytte från Kosmin till Noffe, jag bytte skola & träffat nya vänner! Det känns framgångsrikt.

Bästa köpet?

måste vara min ridväst från Hööks som andvänds 24/7 & är såå bra. Sen teddypadden som är superbra.

Vad spenderade du mest pengar på?

Noffe tror jag. Min beboo

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag träffade massa nya vänner o Noffe, dom gör mej glad

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Oj..ingen aning men någon av kartellen eller Dani Ms låtar kanske? Hmm..

Vem har du umgåtts med mest? 

Vänner tror jag, måste nog vara så.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nej

Vart reste du under 2013?

Frankrike, England, Stockholm, Gbg & andra ställen inom Sverige! 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

umgås mer med min nära vän Jasmin, ni som känner till henne här på bloggen känner nog till henne som "Jasse"! Go person 

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Va i skolan, åkte hem & va me familjen .. Kul ahahah

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

all bråk, inget som jag kommer/har tagit upp på bloggen eftersom att det är privat men nä. Hatar falska "vänner"

Vem saknade du?

Saknar Kate, lätt den underbaraste & mest förstående vännen som finns! Hon e bäst

De bästa nya människorna du träffade? 

Maya, Amar, Derya, Shania, Davia & fler. Helt underbara människor 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 


"if people don't like you, it's their loss and not yours"

 

 

 

Vill ha ren framgång med Noffe. Att han inte blir skadad eller sånt, nu kär vi 2014. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0