godmorgon älsklingar

ligger med Macen i sängen och skriver ett inlägg, underbar känsla. har kollat runt ganska länge nu på internet och försökt och hittat varför jag inte kunde göra "ä" men för några minuter sen hittade jag det, ställde in MacBooken på 'svensk pro' så funkade det! så tacksam över alla de grymma presenterna jag fick av familj & vänner igår, dock hinner jag inte göra en video idag eftersom att jag ska till Stockholm med Maya idag, ska shoppa och så, då tänkte jag att jag kan ju göra en haul/presenter video kanske typ imorgon när jag har lite tid över liksom. Tar med mobilen idag, tar bilder och bloggar osv, ni får hänga med fast här på bloggen ;) 
 
Det kommer bli sjukt mycket bättre uppdatering nu med min Mac, ska bli så kul att få lite bättre inlägg & sen min systemkamera ger ju bra kvalité på bilderna. Räkna med en grym update & denna gången kan jag svära på allt jag har att jag är tbx på rikti! Btw, godmorgon babes!
 
Några bilder jag tog igår, äslklingarna gjorde min födelsedag grym! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0