denna onsdag

hejsan! förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen på några dagar men jag har haft fullt upp skolarbete, nationella allt sånt där skit. men nu är jag här iaf, hihi. 
 
jaa, va ju i skolan, nationella och allt sånt...pallar nt dra upp det hahah men efter skolan skulle jag ta bussen till Noffe, då går ju bussjäveln sönder & hela skiten, äntligen kommer jag till Noffe med en annan buss som kom efter ett tag, dagen räddad? ah verkligen. min lilla prins va på tårna hela passet, tog bara ett par galoppsprång men jobbade mest på att böja, ställa och ha kontroll, dock va han väldigt okonsentrerad men jag fick honom rätt fin ändå min lilla tös! 
 
Nu är jag hemma, landat i min säng och ska snart äta en go middag med familjen innan det näst-sista avsnittet av PLL som jag ska titta på, känns riktigt tungt att det snart är slut...älskart ju & nu kommer jag inte ha nått att titta på..
 
Några fina bilder på älsklingen från idag: 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0