kvällis inlägg

 Hej fina bloggisar!
Kvällen börjar närma sej och mjukisarna är på, fett chill det känns asså.. Dagarna har rullat på och jag har verkligen haft heelt fullt upp med saker att göra och det känns kul. Emily sov över hemma hos mej från igår tills idag och följde med till stallet, kul att ha lite sällskap med sej. Imorgon drar jag kanske till stallet med min lillesyrra för då ska hon fota mej, hoppas att hon får fram några bra då :) Snackat med vänner och fokuserat lite mer åt bloggen under kvällen, ska ändå bli skönt att mysa ner mej och kolla på film med pappa om Emma (min lillesyrra). Hoppas att ni har haft en strålande bra dag så hörs vi imorgon! puss
 
 

Kommentarer
Postat av: dite

åh vad fina!

tänkte tipsa om min tävling som avslutas snart, http://affys.se/2014/february/alla-hjartans-dag-tavling-i-samarbete-med-caseapp.html va gärna med!

Svar: Tack, självklart kan jag kika in där! & du har en sjuuukt fin blogg! :D
Tuuva Wayer

2014-02-19 @ 00:21:58
URL: http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0