Dagen hitills - header - annat tråkigt

Gokväll allihopa, hur mår ni mina fina?
Själv mår jag helt okej, dock känner jag mej väldigt trött efter dagen då jag bara segat och inte gjort någonting helt enkelt. Fick planer med Maya för söndag då vi ska ut till Gränby eller stan för att shoppa, vilket ska bli sjukt kul för jag måste nog ha en ny lite större väska till skolan då det jag bli lite svårt att få plats med alla mina saker i min svarta väska från Gbg. Även glömt säga att finaste Emma Eriksson har gjort en ny header till mej, har inte sett den än men då jag känner att jag vill fräscha till bloggen nu och fixa till lite grann, så den kommer sättas in snart tror jag.
 
Lite kommentarer har trillat in och en aning bättre statestik var ju roligt att se, fick lite mer lust att blogga och så, det var ju bra!
Nu under resten av kvällen kommer jag att kolla bloggar, göra några tidsinställda och snacka med lite folk i telefon.
 
 
Gulligaste lillesyrran på Noffe, han blir så försiktigt med henne på ryggen, gulligt & se ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0