Allt i ett

Hejhej! 

Mår inte sådär sjukt bra just nu, ända sen imorse har allt vart rätt skit om jag ska vara ärlig, jag är så trött & utmattad så att jag knappt orkat med dagen. Nu mot kvällen gick jag ner i en fet deprimation som jag fortfarande är i nu..det händer rätt ofta och jag vetinte riktigt varför, men så äre och jag kan inte göra så mycket mer åt det än & vila osv! Maya kommer hem till mej efter skolan iaf så åker vi till Noffe, fredag äre fest hos Joseph & på lördag ska jag till Tärnsjö. Den 7 mars fyller jag 13 år så den 8 mars ska jag o Maya till Sthlm för att shoppa på Täby Centum. Hoppas att dessa dagar framöver blir bättre än dom som vart. Har vart sjukt besviken/arg så därför har jag inte bloggat för att jag inte orkat med det. Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll btw :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0