sry

hej alla ni! 
ville kika in & be om ursäkt för världens sämsta uppdatering på dom senaste dagarna..men har verkligen inte haft nån lust eller tid till bloggen utan ägnat timmarna utav dagen till skolan & vänner! har ju bytt tbx till min gamla skola som är i byn jag bor i så slipper jag alla långa bussresor & allt sånt! 
 
har bestämt nästan hela min skolavslutningsoutfit då det bara är runt 45 dagar kvar & jag är såå taggad, tänk sommar äntligen! 
ska försöka fixa till så att det kommer fler inlägg på bloggen & lite intressent & blandat nu när jag ändå är sjuk så har jag tid! imorgon är det valborg, hur sjukt kul det kommer bli och jag har dom bästa planerna med mina hjärtisar :)) hoppas att ni får en fortsatt bra dag så hörs vi senare, puss
 
 
bild från förra veckan! 

Kommentarer
Postat av: Hjärtis

Kan du lägga ut bild på din skolavslutningoutfit

Svar: ah senare :)
Tuuva Wayer

2014-05-01 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0