landat hemma, en stund

hejjsan hörrni! 
 
nu har jag äntligen landat hemma i min säng efter en rätt så slitsam dag. har vart i skolan till 13.00, sen så tog jag bussen hem till skolan som jag ska byta tillbaka till för ett möte med rektorn & läraren som gick sjukt bra..nu sitter alla bitar på plats och jag byter skola efter påsklovet! längtar.
 
ska ut runt 17.00 igen för att vara med nåra kompisar en stund, så det ska bli kul. hade ju mötet i skolan idag så hann inte med att rida, lär ta igen rejält med noffe nästa vecka så att han är i form till påsklovet för då ska ju kate hit till mej! 
 
hoppas att ni har haft en bra torsdag, bara att tagga tills imorrn..FREDAG! 
 
 
random bild från min födelsedag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0