denna dag & imorgon

hejj mina fina läsare, hur har ni det? själv sitter jag i soffan med kate och min lillesyster och bara chillar efter en sjuukt lång dag, fått väldigt mycket gjort. 
 
photoshoot på morgonen, min lillesyrra emma klickade nåra bilder på systemkamera, bytte om och åkte till noffe för ett dressyrpass, det gick skitbra och han skötte sej. kom hem och käkade tacos med la familia och kate. kommer ni ihåg kosmin? honom gick jag och kate till, sadlade honom och allt, tog ut honom till paddocken, hoppade upp..så började han småstudsa & hålla på och dryga sej, hoppade av honom eftersom att det kändes så dåligt men jag har iallafall gjort ett försök med honom. håller mej till noffe hahah! 
 
imorgon så sak jag, kate & famlijen till ett grill-ställe, hoppas att det inte tar hela dagen så att vi kanske hinner åka till stallet en sväng på kvällen, men vi får se! annars så händer inte så mycket mer imorgon än så, tar med mej systemkameran till gysinge (grill platsen) för att det är sjukt fint där lixx..kanske kommer upp några fina bilder efter. 
 
hoppas att ni får en fortsatt bra kväll/natt mina babes så hörs vi imorgon! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0