bas-produkter

 
jag väljer noga ut vilket smink jag ska köpa för att inte förstöra min hy alldeles för mycket.
jag andvänder maybellines foundation och tycker att den är hur bra som helst, jag har köpt i färg 115 :
 
 
 
 
innan jag sätter på foundation så brukar jag ta på lite av min mouse på tex finnar och liknande för att täcka lite extra väl, denna mouse andvänder jag och rekomenderar den för er! också från maybelline och har den i färg "021 nude" :
 
 
 
 
efter att ha haft på dessa två maybelline produkter här ovanför så tar jag lite lätt med en mjuk stor kabuki-borste puder, ingen mörk färg bara för att inte se alldeles för brun ut hahah. andvänder en puder från lumene och har gjort det nu i 2 år och älskar den :
 
 
 
sen till sist så brukar jag alltid ha en EOS vart jag än går, jag tycker att dom är relativt bra och hjälper för stunden.
 
 
 
 
har tagit alla bilder med min systerkamera L820!
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

FIT ME foundationen är riktigt bra :D

Svar: ah håller me! sjukt prisvärd oxå :)
Tuuva Wayer

2014-04-04 @ 08:47:14
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0