10 sanningar om mej

1. jag plattar alltid håret vart jag än går.
 
2. innan jag lär känna någon så är jag rätt så blyg av mej.
 
3. jag vill alltid ha ordning på alla mina saker i stallet så att jag lätt hittar sakerna.
 
4. jag tar selfies 24/7, fråga vem som helst..såå sant.
 
5. jag har ridit noffe sen en 19 augusti 2013.
 
6. jag är sjukt duktii på att slösa pengar.
 
7. jag blir sur när jag är trött. 
 
8. jag skulle inte kunna leva utan musik.
 
9. utan mina vänner skulle jag aldrig klarat mej lika bra genom d svåra.
 
10. jag är nästan aldrig hemma på helgerna.
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Jeansen du har på dig vart kommer dom ifrån och vad heter dom? :)

Svar: vetinte riktigt, det var inte jag som köpte dom :)
Tuuva Wayer

2014-04-06 @ 14:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0