Sjukling här

....huvudvärk. 
Men godmorgon Sverige! Hur är det med er? Hoppas bättre än med mej iaf ;)

Nu är det redan den 19:e November & tiden rullar framåt mot jul, känns najs. Dock förstår inte jag vart snön är? Tkr att det är sjukt olikt Sverige att inte ha någon snö än liksom? Helt sick om man frågar mej. 

Nu ligger jag bara här i min säng & ska vila mej för att kunna gå till skolan & stallet imorgon. Inte för att tisdag är min favorit dag direkt, hade ju vart surt om man på en fredag inte mått så bra! Men nu när jag har så mkt tid tänker jag blogga några inlägg, mkt tidsinställt och försöka ta tag i bloggen lite grann nu asså, bara helt glömmer/hinner inte blogga när jag har skolan & Noffe måste ridas, yadayada. Men nu så, håll koll på bloggen under dagen mina goingar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0