Onsdag 6:e November

Japp, snart jul & yada yada. Tiden går rätt fort när man kommit in i rutinerna va? ;) Har somsagt har väääldigt fullt upp med både skolan, prov/plugg, vänner, ridningen & Noffe. Mina dagar fylls verkligen på med massa som behövs göras. Min design blir antingen klar ikväll/imon eller ngn av dagarna denna vecka då Emma Eriksson som gör alla mina headers/designer ska göra den. Ni borde kika in på hennes blogg också där hon skriver om sina hästar & vardag! Ikväll blire mys hemma. Känns lite halvtråkigt att vara mitt i veckan..halvt dåligt humör & drygt beteende på dom flesta. Men snart fredag & helg & tro mej, min helg kommer bli asgrym! Planer ner till Sthlm & allt.....ni får veta sen precis hur min helg är upplagd. 

Tbx till ikväll så ska mami & papi iväg på bio i stan satt mammas & pappas kompisars dotter ska komma & vara med mej & Emma medans mamma & pappa e borta! Myskväll elle whaat? Överlag är jag lite på depp, tråkigt väder & sura människor.. Problem hit & dit, listan fortsätter. Ska iaf ta & pigga upp mej, hjälpa morsan med att laga mat & städa huset *host* hehe. Men nä, nu måste jag gå & göra lite nytta till här hemma! Ska fixa lite tidsinställda till er, hoppas ni får en helt underbar kväll med dom ni älskar. Puss


Dagens jag, vita enkla jeans till snygga Tessie toppen. #Höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0