Min lördag...

..har vart helt fullt ös på hela dagen, men ändå skönt. Vart till stallet med Tilde, red Noffe ett lugnt dressyrpass i paddocken & tränade mkt på volter & lydnad. Efter det när Tilde tatt bussen hem kom mamma, jag o hon mockade alla boxar i stallet tsm. Sen har jag vart med vänner hela kvällen.. Mys! Som ni märkt har jag inte hunnit blogga men prioriterar inte bloggen på samma sätt som förr. Nu gör jag det bara ibland för skojs skull liksom! Inget jag tar fullt seriöst & därför kan updaten vara lite dålig då & då. Hoppas att ni haft en sjukt bra kväll tsm med dom som ger dej energi & kärlek. Vi hörs mer imorgon! Puss

Jag & Sarah, fina vän❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0