Hola från England

Hej mina bloggisar. 
Kommer inga tidsinställda för jag hann inte, bara detta inlägget som jag kommer hinna tror jag :/ men iaf nu medans jag är här på bloggen så kan jag ju berätta lite ;) 

Igår köpte jag tre stycken VS från flygplatsen i London. Jag köpte cocount passion i body mist, pure seduktion i body lotion & coconut passion i hand lotion! Riktigt nöjd. Idag (23/12) har vi familjen handlat julklappar, den 25 firar vi jul eftersom att de e de datumet man firar här i England! En JÄTTESTOR haul när jag kommer hem mina guzzar. Puss 


Idag så kallade pappa på dessa två när mamma hade tappat bort sin väska i Fareham shopping center...som tur så hittade hon den på resturangen som vi åt på innan shoppingen ;) 



Fareham shopping:






Sista bilden är på maten jag åt, helt sjuuukt gott & mums..himlen med Englesk mat!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0