Första veckan i December

Måndag: Skolan till 14.15. Efter det ska jag till Noffe och rida honom, tror att det blir markpass då. Träna lydnad & sånt där. 

Tisdag: Skolan till 15.15, sen hem direkt. Kanske fixa lite på rummet och bara chilla!

Onsdag:  Skolan till 14.15, sen till Noffe för att kanske hoppa. Borsta & sköta om honom ordentligt. 

Torsdag: Skolan till 14.15, sen till Noffe och köra på bommar tror jag, verkligen få honom att lyfta på benen! Han har ju lätt för att slå i... Lata ponny. 

Fredag: Skolan till 14.15, sen till Heby & träna för Lina. Kommer hem runt 19.00 och då blire fredagsmyyys :D

Lördag: Åker hem till min moster i Sthlm , ska fira jul där tsm med min familj, min moster, hennes kille, mormor & morfar. Mysigt att fira jul i Sthlm innan vi drar till till England & firar riktigt jul med pappas sida av släckten ;) 

Söndag: Blir nog kvar i Sthlm till Söndag, mysa bara.



En bild från igåååår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0