Länge sen här

Förlåt för ingen update på länge. 

Har bara inte haft tid eller lust att skriva inlägg till bloggen då ridningen och skolarbetet har satts före. Vet inte riktigt hur mkt inlägg & update det kommer bli här framöver men nått om dagen ska jag försöka passa in! Här får ni min vecka: 

Måndag: Skola, sen hem och jobba med en PowerPoint som ska redovisas imorgon bitti. 

Tisdag: Skola, sen direkt till stallet & rida dressyr på Noffe. 

Onsdag: Skola, hem till Noffe & köra ett markpass. 

Torsdag: Hemstudiedag, jobbar hemifrån i 4 timmar innan jag drar iväg till Noffe för ett dressyrpass/ markpass.

Fredag: Hemstudiedag, sen till Noffe för ett pass (vet inte vad jag ska träna) innan jag åker iväg till Heby för Lina träning! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0