10 sanningar om mej själv

1. Jag beroende av choklad, äter nog lite för mycket för mitt eget bästa..men herregud. Helt fast i de hahah 

2. Jag älskar att pyssla om Noffe, han är seriöst såå liten & gull så man blir kär. 

3. Jag älskar mina vänner.

4. Jag har aldrig gått på nån annan sport än ridsporten. 

5. Jag har ofta luvan på när jag tar bilder, snyggt hehe. 

6. Jag har nästan alltid håret uppsatt.

7. Jag satsar rätt mkt på skolarbetet, vill ha en bra framtid! 

8. Jag har bloggat på olika bloggar i två år.

9. Jag har aldrig ägt en egen ponny/häst, men har haft 3 medryttarponnyer. 

10. Jag är inte duktigt på att spara pengar, men 2014 ska jag bli duktig på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0