Ny dag, nya tag

Vaknade nyss, har öppet fönster & hör hur folk är ute o går, fåglarna kvittrar och det är VÅR. Helt sjukt underbart, känslan av att jag lever, andas & tar en dag i taget. Iaf, igår så va jag hos Joseph ett tag så hoppade över filmen hemma, kom hem typ 10, sen gick jag och sov faktiskt, helt sjukt trött! 

Idag så ska jag nog dra ut min lillesyrra med mej ut för att ta lite fina vårbilder, känns som att jag vill ha bilder till bloggen med bra kvalité och inte bara en massa mobilbilder hela tiden, så systemkameran får ställa upp nudå. Tror att jag hoppar över stallet idag & tar honom på fredag ist bara för att jag inte riktigt känner för stallet idag + att jag vill vara hemma lite & lite osv! 

Börjat redan få några få läsare, inte så många men det är en bra start efter den sjukt långa pausen jag hade där liksom. Kanske får låna pappas dator idag igen och blogga lite men det beror på om han har tid o släppa den ett tag (han jobbar hemifrån). 

Hoppas att ni får en sjukt bra dag & glöm inte att kika in på bloggen för det kommer vara en bra uppdatering med blandade inlägg! Btw, godmorgon mina bloggisar. 


Hahah lite fail på oss båda två men vi är ju vi? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0