Tbx till bloggandet

Hej alla!

Nu är det så att jag har börjat blogga igen efter några veckors paus. Tog bort min förra blogg efter att jag kände att det inte gick framåt alls med den och det blev allmänt tråkigt. Nu efterhand ångrar jag mej som sjutton & hoppas på att kunna nå en del mål med denna blogg & ha kvar den så länge jag orkar & tycker att det är kul
Jag heter iaf Tuuva Wayer, är 12 år gammal & har en ponny som heter Hedens Banoffe *Noffe*. Här på bloggen kommer ni få följa med mej & Noffe på allt från träningar till mys i stallet. Rider i Heby på ridskoleponnys på fredagar, tävlar även där lite smått ibland. 
Hoppas iaf att ni vill läsa min blogg som kommer att handla om min vardag, familj, vänner & ponnys. - kom ihåg att jag inte tar skit på bloggen - 


Noffe:

Nu kör vi! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0