Min älskling

Har fått "hat"kommentarer på Ask.fm om att jag är t.ex. för lång för Noffe & yada yada. Okäy, jag kanske är lite lång på Noffe men jag väger verkligen inte för mkt för hans maxade vikt på ryggen! Jag skulle aldrig tänka tanken att sätta mej & rida en ponny som inte klarar av min vikt, tanken skulle verkligen aldrig slå mej! Jag är sjukt rädd om honom eftersom att han är min ponny, min värld & mitt allt. Även fast jag inte tar åt mej utav sånna onödiga kommentarer så vill jag bara säga att han kan bära upp till 60kg på ryggen..jag väger bara 40kg satte, sry om jag krossade dej lite hater. Har verkligen lovat mej själv att jag ska bara radera skit & onödigt men jag ger tbx & jag ångrar det! Vill bara att ni ska veta att den här bloggen inte kommer & finnas kvar om ni börjar kommentera om honom *negativt* här, jag vill gärna höra gott feedback om träningar, tips & annat bara det gäller *positiva* saker om oss & inte sånt som jag inte behöver ha skrivet till mej här på bloggen. Har du ngt problem med mej som person så kan du gärna komma fram & prata mej & förklara ist. för att höra på massa skit & tro det ;) ~ His mine, not yours ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0