Lördagen den tjugotredje november tjugohundratretton

Min dag har sett helt packad ut, not kidding. Full ös på dagen, rullat & stress...typ. Började imorse med att jag gick upp, fixa med yadayada, drog iväg och hämtade bästavännen Emily som hängde med på min lillasysters födelsedagskalas i Harbo! Efter det drog jag & Emily till stallet (Noffe), pysslade om lillkillen en stund innan jag slängde på utrustningen & satt upp! Mkt öka & minska steg/tempo. Dressyr ... Nja men iaf lite jobb för honom med skänkelvikningarna osv.... Iaf hem sen, fixade oss (Jag & Emily), sen drog vi somsagt ut och träffade lite friends & annat kul ute! Sitter i sängen, bloggat och kollat på iPaden... Tröök men sjukt chill innan vi somnar. Planerna för imorgon ser ut såhär tyyyp, stallet till 12.00, sen träffa friends. Men mer om det sen. Promise dat

Bilder från Emmas kalas:



Noffe:



Kvällen ute:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0