Godkväll läsare!

Nu har en hel tisdag gått. Känns lagom att veckan drar sej mot mitten! Blivit frisk, tatt en dusch & känner mej riktigt fräsch. Skönt att jag ska till stallet och rida min lilla kille imorgon, Noffe. Mysigt att ta en liten tur i paddocken med honom och rida igenom honom. Känns som att jag hunnit blogga och göra mycket med bloggen & planeringar idag! Bestämt lite inköp av julklappar till våran "lill-jul" tillsammans med släckten eftersom att min familj & jag ska till England över julen & fira jul med pappas sida av släckten som bor i England. Därav är jag halvengelsk! Men så är planerna, kommer massor om det senare. Pusspuss

Suddig bild, men den togs för ungefär en timme sedan när jag va hos min förra medryttarhäst som jag hade innan Noffe. Honom ska jag faktiskt börja rida igen & sköta! Men mer om det kommer oxå senare. 

En bild sen i somras, underbar.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej, superfin blogg! titta gärna in på min om du har tid, skriver lite allt möjligt t.ex så la jag upp ett inlägg nyligen om skitsnack och om vänner som man glider ifrån, som sagt titta gärna in och lämna en kommentar eller nåt, puss :*

2013-11-19 @ 22:13:17
URL: http://www.jeasea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0