Kvällis

Åherre va dagen har gått långsamt, het sjukt. Eftersom att jag sov rätt länge & segade mej hos Jasse så vart jag trött hela dagen & verkligen inte känt av nå resfeber än iaf..trött jag är. Ändå har jag hunnit packa mina saker & städa rummet lite sådär hahah men ska göra det strax + tidsinställda! Tar inläggen med lite variation med det så ni får läsa minst ett inlägg om dagen med nått "intressant" att läsa om hoppas jag ;) 

Nej nu måste jag verkligen ta tag i & städa rummet och skriva tidsinställda, sen måste jag sova för att orka åka flygplan i 2,5 timme imorgonkväll. Puss

Gossiii katt 

Kommentarer
Postat av: lina

kan inte du göra typ en videoblogg ikväll och prata istället för att skriva ett inlägg, tycker du är så himla fin.....kram!<333

Svar: Ah haha tack, nej asså jag kan inte göra det nu såhär på kvällen direkt, men visst kan jag göra det sen när jag känner mej pigg & så (: kram gullis!
Tuuva Wayer

2013-12-21 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0